Do podstawowych obowiązków na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych i Klientów Spółki,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • negocjowanie warunków umownych i tworzenie umów,
  • uzgadnianie zamówień i otwieranie zleceń produkcyjnych
  • obsługa posprzedażna.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy,
  • dodatkowymi, mocnymi atutami będą znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego oraz podstawowa obsługa AutoCAD.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
  • dodatkowy motywacyjny system wynagradzania.