Do podstawowych obowiązków na oferowanym stanowisku będzie należało:
- obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych i Klientów Spółki,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- negocjowanie warunków umownych i tworzenie umów,
- uzgadnianie zamówień i otwieranie zleceń produkcyjnych
- obsługa posprzedażna.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy,
- dodatkowymi, mocnymi atutami będą znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego oraz podstawowa obsługa AutoCAD.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
- dodatkowy motywacyjny system wynagradzania.