Do podstawowych obowiązków na oferowanym stanowisku będzie należało:
- weryfikacja, walidacja i kontrola dokumentacji technicznej otrzymywanej od klienta i/lub działu projektowego,
- utrzymywanie kontaktów z klientami i przeprowadzanie z nimi ustaleń technicznych,
- wprowadzanie poprawek i/lub przygotowywanie bazowej dokumentacji technicznej,
- prowadzenie ustaleń technicznych z inwestorami i projektantami,
- wspieranie pracowników działu sprzedaży w podejmowaniu decyzji technicznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: Elektrotechnika),
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji,
- znajomość programu typu AutoCAD i biegła obsługa pakietu Office,
- znajomość zagadnień z zakresu elektroenergetyki (mile widziane doświadczenie projektowe lub wykonawcze),
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
- motywacyjny system wynagradzania.