Do podstawowych obowiązków na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • weryfikacja, walidacja i kontrola dokumentacji technicznej otrzymywanej od klienta i/lub działu projektowego,
  • utrzymywanie kontaktów z klientami i przeprowadzanie z nimi ustaleń technicznych,
  • wprowadzanie poprawek i/lub przygotowywanie bazowej dokumentacji technicznej,
  • prowadzenie ustaleń technicznych z inwestorami i projektantami,
  • wspieranie pracowników działu sprzedaży w podejmowaniu decyzji technicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: Elektrotechnika),
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji,
  • znajomość programu typu AutoCAD i biegła obsługa pakietu Office,
  • znajomość zagadnień z zakresu elektroenergetyki (mile widziane doświadczenie projektowe lub wykonawcze),
  • zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
  • motywacyjny system wynagradzania.