Praca w poszczególnych regionach naszego kraju z pierwszeństwem zatrudnienia na Region Centralny i Region Północo-Wschodni.

Kandydaci docelowo będą odpowiedzialni za budowę struktur regionalnych biur handlowych naszej firmy na terenie całej Polski.

Do podstawowych obowiązków na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • pozyskiwanie nowych oraz budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego,
  • profesjonalna i terminowa obsługa bieżących oraz nowych projektów,
  • doradztwo techniczne oraz przygotowywanie ofert handlowych,
  • uzgadnianie zamówień i obsługa posprzedażowa

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika,
  • biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
  • znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi,
  • dobra znajomość obsługi komputera, MS Office,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • dobra organizacja pracy i systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz wytrwałość w dążeniu do postawionego celu,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem motywacyjnym,
  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
  • profesjonalne narzędzia pracy na w/w stanowisku.